Anonym

Pitbull ft Play n' Skillz - Get freaky


- Hejhej. Snart ska jag till skolan (:
tänkte jag kunde skriva lite innan jag drar.

En sak jag stör mig på är anonyma kommentarer.
Okey vissa fattar jag direkt vem det är, vänner som bara glömt
skriva namn, men fick en kommentar nyss & jag vet inte
om den var till mig eller till den Inlägget om min lilla stalker.
Men men, våga säg vem du e. I might bite you, might not ;) .
& stå inte & göm dig bakom anonyma kommentarer
ska du säga nåt så stå för det också.

Ajja whatever. Har haft skumma drömmar inatt också
drömde om ödåkra tjejerna, det var en kul men läskig dröm.
När jag vakna kom jag tänka på gamla minnen .. Men men.
Sen drömde jag att jag va hemma hos nån & träffa föräldrarna
& så, fyfaaan va pinsamt haha d kändes så verkligt.
Yeye orka prata om det nu (:

Vad kan jag mer skriva? Åh längtar tills jag får tbaka min
mobil, ska bli mkt bilder (:. Mkt roligare att läsa då.

Ajja ska duscha nu sen t booosssän.
Poss på er & GRATTIS BÄBÄÄÄÄ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0