Awaaakeee!

Archie ft Ray L - Keep Winning



- Now Im awake !, sov inte alls mkt m tanke på hur sent jag la mig igår?
& när jag skulle lägga mig kunde jag inte alls sova.
Tänkte på min ängel, Simba <3
tänkte på jättemkt, sen tänkte jag på kläder som jag ville ha
& att jag vill åka till min pappa nu till helgen.
Så tänkte jag på hur det var innan "/
hur kan allt förstöras så snabbt?
Vetifan på vilken tanke jag somna på.

Vad händer idag då?
Nee, inget tror jag. Ba en fattig söndag
Hade velat att det va jätte varmt ute nu så att jag kunde sola
cuz I need it. Tusen år sen jag sola.
Men ska börja nog igen. Behövs bara lite pengar
men d fixar sig. & så behöver jag kläder :S
Måste förnya min garderob lite & det ska göras i
veckan lr nästa, with mami ofc (a).
Redan kollat in kläder på Gina jag blivit kär i.
& så måste jag ha nåt på vår avslutning
tror jag redan vet, har en rosa ballongklänning jag inte användt
på ett år. Mamma köpte den fast fick aldrig tillfälle till att ha på mig den.
Så det kanske blir den? & så måste jag ha något till studenten !
Inte jag som tar den, på mina tjejers fester / middagar.
LÄNGTAR ! Så kul det skaaaa bli <3
Vrf jag måste ha två outfits e för att vi slutar en dag tidigare
än treorna för att lärarna vill ha en dag m dom för sig själva.
& nästa dag tar dom studenten ! & på studentmiddan ska jag servera.
Andra gången jag gör det nu and I love it!
Vrf valde jag inte hotell&restaurang?
Ah jo nu kom jag på det, orkade inte åka ända in till HBG för det
& Äholm tyckte jag inte passade mig
& I Båstad, palla snobbskolan  där man har spec status eft vad man har på sig? FIII.
HAHAHA speciell status eft vilka kläder man har
dom leker sån highschool film.

Ajja nu känner jag att jag börjar yra liteeee för mkt :p
ska äta nu, mama har gjort varma mackor i ugnen åt mig.
Så snäll haha <3

POSSPOSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0