Beautiful lier..

Casely - Fly to the moon


- Sitter & väntar på att Käätzz ska bli klar så vi kan gå & köpa lite ciggisar
fick en av mamas kompis innan & mami lät mig (a) just because I was sad.
& så har jag fått pengar nu av mama som jag ska handla lite kläder för, behöver verkligen det.

TACK MAMA ! kan man bli bättre? Nej really not. Youre the greatest.

Måste ringa pappa också & prata lite, saknar han jättemkt :( fyfan.
Min tata ! ballast e han haha finns ingeningen ballare !

Jahopp, imorn e det skola "/. Inte kul
Men d roliga e att vi går ba t på onsdag & sen har vi ledigt.
& jag går ju inte precis så länge i skolan.
Då får man hitta på nåt kul visst?

Börjar yra nu, bäst att jag slutar skriva.

Juste fotat m mamas mobil lite, fast bilderna blev hel suddiga haha
vet inte vad hon gjort med kameran. Mobilen e att dö för älskar den,skitbra
men kameran? Haha vetifan va hon hittat på :p.
Öhh skrev där som om hon vore värsta bebisen hahaha.

Kisses n' Hugz.



Klippt håret också "/ ångrar mig lite, men d behövs ju !
Damn undra hur långt jag hade haft nu?
Aii orka haha det e bara hår (:

Kommentarer
Postat av: kattis

- Hey boootyyylicious

2009-05-18 @ 00:26:31
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0