Cuz baaaby it's the weeekend

Pitbull ft Play N' Skillz - Get freaky

-  Hejhejhej, stack aldrig till skolan idag mådde skit på morgonen
& sov skitdåligt, kanske drf jag nt mådde bra? Ye iafl så sov jag ihjäl mig.
Skönt som fan (: .

& idag lr ja snart så ska jag till Äholm med Kattis & köpa presenter (:
för på söndag fyller Egzona år, 18 ÅR ! <33
& imorn ska hon ha fest, kan ju inte komma tomhänta - ( vet ej hur man stavar det ) dit.
Ska möta Kät på bussen, skulle åkt för en halvtimme sen egentligen men idag
var det min tur att va seg HÄ HÄ (H).

Sen vet jag inte vad som händer mer. Tråka väl ?
Oh orka haha :p , längtar t imorn. Ska inte komma ihåg nåt dagen efter.

Haha puss på er baaabaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0