Drömmar

Shayne Ward - Breathless

- Hej. Har haft så konstiga drömmar inatt. Hade inte bara en utan flera st.
Folk som jag verkligen inte gillar var i drömmarna.

Vi flyttade in i en stuga mitt i ingenstans jag & några till
för att ha det kul i en vecka men så blir det helt fucked för mig :S
kmr en kille jag verkligen inte ens kan se på längre & leker som ingenting har hänt
sen hör jag att en liten slampa e utanför huset också :S haha från ingenstans kom
hon. Som vanligt, det gör hon i verkligheten också. Plockar ens rester men men.

Aso hel svårt att förklara men känslan jag hade i drömmen var så äcklig.
Sen blev d iafl bättre för drömde om .. ?  Kändes bättre direkt.

Jaja orka berätta om drömmar ni ändå inte fattar :p

Idag börjar jag kl 1, har bara en lektion. Skönt.
Skulle egentligen komma dit 9 för min lärare
ville att vi skulle göra mitt schema inför trean. ( Särbarn )
Men ofta jag ska komma dit, 9 på morgonen
för att säga vad jag behöver plugga upp o lägga in det på schemat
som tar knappt 20min att göra. & gå där i skolan & vänta till ett.
Nej nej va för trött för det.

Ajja ska gå & duscha nu (:
hörs sen people.

& juste HEJ STALKERBITCH måste ju hälsa
på dig också, du som håller min statistik väldigt högt.
Hahaha skämmiga jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0