Goodmorning :D

Mariah Carey ft Jay-z - Heartbreaker


- Goodmorning :D
Har en timme på mig innan bussen går så tänkte jag kunde
ge min blogg lite tid eftersom jag nästan aldrig gör det längre :$.

Så tänkt berätta lite om vad som hänt, i fredes var jag&Kattis i Äholm &
köpte presenter till Egzona, som fyllde 18 igår. GRATTIS HJÄRTAT.

Lördan var bästa dagen på länge. Har inte haft så kul på ett bra tag.
Fixade mig & åkte hem till Egzona med Kattis, gav henne presenterna.
Fixade det sista på oss, sen blandade jag bålen. Haha lite för mkt sprit i
men det dör ingen av :) bara roligare ju & mer effekt hahah.
Sen blev hela kvällen snurrig för min del (: & jag hade SKITKUL.
Riktig lyckad fest var det /
vV.

Sen när festen var slut så fick vi skjuts hem .

Kattis sov över hos moi (: , vi vaknade åt som fan, like always.
Kollade på tv, somnade. Sen kom mamma in & väckte oss.
Hon hade köpt hamburgare m pommes. Happy us. Haha så glada vi blev.
Mat = vårt liv.
Sen satt vi bara & chilla. Senare mot kvällen stack Kattis hem
& jag gjorde inte så mycket. Fick ett samtal att jag skulle få
besök & det fick jag (: . Happy me again.

Ajja nu ska jag duscha, nt så mkt mer att säga.
jo juste, det togs bilder från festen. Kmr bara inte ihåg vem som tog dom
men inte så svårt att ta reda på. Så då blir det bilder för er (: .

Posshaj.



..........................


heartbreaker, you got the best of me

Kommentarer
Postat av: kattis

- Hell yeah mat är vårt liv..



mhm me like våra besökare HM :P

2009-05-11 @ 15:36:54
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0