Her big day

Fabolous ft Ashanti - Into you

- GRATTIS MIN ÄLSKLING, it's your day, and ur day only <3 18 år.
Fyfan vad vi gått igenom hjärtat.
Vatt vänner sen 3-4 årsåldern (: & kmr va vänner
tills döden skiljer oss åt. Det vet jag bara.
Du e verkligen en vän man vill behålla
One in a million <3
Älskar dig så mkt, går inte förklara med ord.
Vet alla säger så, men helt ärlig.
Älskar dig så mkt att orden känns så små när man försöker förklara.
GRATTIS ! hoppas du får den bästa 18årsdagen man kan få /
vV'
& hoppas du gillar din present (
a).







- Ajja ska berätta om min dag då (:
som vanligt inget som hänt typ, skolan lektion i en timme
sen köpt present till min bebo (:
& imorn får ni redo på vad det e jag ska ge henne hihi.
Sen hemåt, ätit sönder mig haha sen sovit ihjäl.
Sen gick jag ut en runda, prata om allt&inget - skönt.
Hummm va ska jag säga mer? Har nt gj så mkt mer faktiskt.
Imorn börjar jag kl 1. Riktigt soft, har tre timmars lektion bara.

Yeye ska dra nu (:
possposs.




Kommentarer
Postat av: kattis

- Tack hermana, vi kommmer aldrig sluta vara friends cuz we are meant to be eller hur? hahah..

Klart jag kommer ha en bra dag för ni finns,

LOVE YOU THA MOST TACKTACK :D <3333!

2009-05-13 @ 01:17:50
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0