I wanna make it good to you

Eminem ft 50cent - Never enough


- Hejj. Vaknade v halv elva tiden idag, duschade åt & allt det där
sen tog jag bussen till skuulän, har bara en lektion idag. När jag väl kom dit va
inte vår lärare där :S & klassen kollade på film. Men jag orkade inte faktiskt så jag gick
därifrån, stack till mustan & var med tjejerna lite sen åkte jag hem m käätzz.
När jag kom hem åt jag som ett svin, haha mamma hade gj pannkakor.
SÅ GOTT ! sen kolla lite på tv.
Sen skulle jag plocka undan lite i garderoben, städade två av dom igår.
Iafl så hitta jag en väska jag slängt upp där så öppna jag den & där låg ett ciggpacke
haha så chockad jag blev & happy ! För där fan en liten ciggi som låg & väntade på mig hihi.
Så min mun åt upp den (a).
& nu så sitter jag här. Har inte så kul.

Aso jävla väder? Varmt på morgonen hel skönt sen v 3-5 tiden blir d fucked
regnar kallt & allt. Hoppas det verkligen inte blir så nu t sommaren som d va förra året.
Regnadeee heeeela tiden, riktigt fattigt.

Ajja har nt mkt mer att säääga er.
Possposs.




.. and I aint gonna leave you, never ..
Stay with you forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0