Im back !

Mariah Carey - Fantasy

- Baby Im back, HAHA HEEEJ !
Vet att ni saknat mig (h). Men tyvärr har inte orkat skriva.
Tänkte jag kunde ta mig lite tid till det nu eftersom jag inte har nåt att göra.

Vad har hänt då? - Inte så mkt faktiskt, slutade min praktik.
& den e så bäst & VÅGA TA DEN IFRÅN MIG !
Haha ska alltid ha den fan (: .
Iafl så fick jag ett VG, mkt stolt e jag !
Sen vatt på Madison ? , men d har jag ju redan sagt.
Har nog inte hänt så mkt mer faktiskt.
Lr jo, jag fick ett samtal igår som jag blev mkt glad över (:
SEN har d nog inte hänt så mkt mer.

Imorn e det fredag & happy me. Klarat mig en vecka i skolan haha.
& på lördag e det FEST FEST FEST !
ska fira Egzona som fyller 18. Ska bli fett kul.
Grattis zemer /
vV'

Ska dra nu puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0