Inte gick så bra

Shaggy - Clothes drop

- Hääääy everybody ! Vatt i school today (:
började m svenska, fick ett papper av henne i slutet av lektionen där
det stog lite, där stog att mitt språk va "ok" ?
Vadå OK ? Det e bara för jag nt e svenne , just know it.
Samma gjorde hon m två andra & jag pratar fan ren svenska
så vadå ok språk? Nog hennes svenska som e "ok" om hon inte
förstår min. Ajja sen samhälle det gick helt okey
efter d slutade jag för hade håla till 2 & sen va vi klara m våra uppg på rörlig bild.
& kl 4 hade vi omprov, vilket inte gick så bra.
Hoppas på ett G iafl , vilket e bra för mig. Men de tror jag inte jag kmr att få.

Sen hemåt ! Mötte mamma vi kiosken, hon hade köpt hambuurgeeers & pommes hihiih (a)
vräkte i mig allt, fyfan va gott !

Ajja nu skaaa jag doooscha.
poss på er (:



JAG IDAG HÄHÄ






  

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Mhmmm very nice me like it hihi!

2009-05-25 @ 19:59:22
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0