Joy is what I feel when Im with you

Jay Karan - I dont like that bitch

bitch I dont like u bitch.


- HÄÄÄY, skolan idag va helt okey. Hade typ inga lektioner faktiskt.
På morgonen när jag kom dit hade vi håla :S fattade ingenting. Sen skulle
samhälle göra teater & d ville jag ej så fick sitta läsa ist m Ardi. Sen hade vi håltimme
& efter d skulle vi ha rörlig bild, men eftersom vi redan var klara fick vi gå hem.

Stack till mustan var där kanske i en timme sen åkte jag hem.
Hjälpte mamma med maten & sen snackade jag i tel <3.
Efter d kom käätzo my fatso hit (: & så softade vi. Åt som vanligt
& gjorde typ inget haha men d var kul ndå & hon stack nyss hem.

Ajja nt mkt mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0