Längtar !

Jowell y Randy - No te veo


- Hatar början när man ska skriva, d blir alltid hej o massa tråkigt.
Haha men hej iafl, vaknade med världens största huvudvärk idag :( fyfan.
Skulle sova länge idag för jag börjar ett men kunde inte mer pga huvudvärken.
Så jag vaknade vid nio & jag o la mig i badkaret, heel skönt. Tände en cigg & bara softa haha.
Innan det så åt jag ofc (: . Efter jag badat sminka jag mig & blablabla orka berätta allt haha.

Jaja, igår så planerade jag mami & beb när vi skulle åka till Polen, hotell t mig & serce.
Fan va kul, fan va jag LÄNGTAR ! Yasse måste också såklart med, & hoppas på att Kattis också hänger
med. Haha fyfan tror aldrig jag längtat så mkt som nu. Fatta kul det ska bli !
Träffa all min släkt, alla vänner & spec Wioleta. Världens bästa tjej.

Huumm va ska jag säga mer?
Min buss går om en timme. Hähä kul att veta.
Vet faktiskt inte vad jag kan berätta mer.
Så lägger in ett par bilder ist.
Enjoooy foolks.

Poss.

J A G   I D A G

  Håret e blött. & gör nån min m munnen

Plus skor från Tommy Hilfigher, & "skinnjacka" från H&m
men det orkade jag inte ta på mig.

Tunika: Vero Moda
Jeans Leggings: Gina Tricot



 

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Åååhhh jaa, vi får hoppas att jag också kan åka med hihi

2009-05-27 @ 11:36:56
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0