Lesbiska

Randy Nota Loca ft Mega y Kenai - Ella se mueve


- Fick frågan om jag tkr en person e äcklig bara för hon är lesbisk på min bdb.

Det är äckligt tjej&tjej tycker jag, men hon som fråga är inte äcklig.
Jag själv tycker det ska vara man&kvinna. Det är därför Gud skapade kvinnan
åt mannen. Han skapade inte två kvinnor först. Lr två män.
Utan en man & en kvinna.
Jag har inget emot det, inget alls.

Men varför ska man spela över & vara kaxig, lägger man upp en bild
va beredd att få kommentarer på den, både negativa & positiva.

Tkr du att jag e äcklig?
Hahaha snälla. Hade jag tyckt det, vrf skulle jag ens pratat m dig?
Nej jag tycker inte du är äcklig. Utan själva tanken på två
lesbiska tkr jag e äckligt.
Punkt slut !

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Håller med dig dagen

2009-05-29 @ 21:38:03
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0