Me like this day

Nooo sonng


- Hejhejhej. Vaknade rätt sent idag för att ha somnat så tidigt igår haha
pappa stack t Macce ( mcdonalds ) again & köpte mat där haha
åt sönder haha så gott.
När han va i mc duschade jag o allt det dära sen så åt vi.
Sen tvingade jag ner han till stan haha , han hatar det !
Men jag fick med han iafl, fan orka gå där själv sån mobbad
haha fast d kan va skönt att gå själv fast bättre m papi.

Vi gick ner t sånt shoppingcentrum haha fast jag kollade bara på H&M & Gina.
Pappa fick gå eft mig, han gick där o sparka på alla kläder som hängde.
Ahaha skrattade sönder. Iafl så köpte jag tre tunikor, egentligen e d t-shirts tror jag
men jag använder d som tunikor, alla likadan modell fast bara i olika färger.
Lila, blå & turkos - LOVE IT ! & d köpte jag på H&M.
På Gina fanns d inget jag gillade faktiskt, första gången.
Så jag köpte ett par svarta leggings för det behövde jag hihi.

Jaja vet nt vad mer jag kan berätta :p
så får väl avsluta här.

Possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0