Min senaste ..

Jag har insett att min senaste: was the best 
Jag lyssnar på: tvn
Jag pratar: bäst
Jag tycker om: min bebi
Jag avskyr när folk: är falska
Min bästa vän är: yasse&kattis
Kärlek är: bra när den vill va bra :D
När jag borstar tänderna: så gör jag det
När jag lagar mat: är jag king
Det är gulligt när: humm kmr nt på nåt :S
Jag är rädd för: spindeljävlar
Den värsta känslan är: det finns mycket
Den bästa känslan är: när jag är m folk jag älskar
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril
Jag kommer alltid vara: JAG
Det finaste som finns är: finns mycket som är fint, mamma väljer jag här :D
I sommar: ska jag åkaaa t pppoland
Sist jag grät var: ett tag sen
Jag kan: äta hela tiden
Min mobiltelefon är: gruumgrum
När jag vaknar på morgonen: vill jag sova
Innan jag går och lägger mig: kollar jag på tv
Just nu tänker jag: att jag ska duscha
Idag har jag: softat
I morgon kommer jag: sooova ihjäl
Jag vill verkligen: ha sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0