My day

Jay Sean - Ride it
our song <3


- Idag har jag vatt m tjejerna (:
stack m monita & arta t skolan satt där snacka en massa
sen stack vi t arta & så kom käätz
så gick vi hem t mig & hon fixade mina naaails again
THANK YOU !
sen kom mama hem hon hade vatt & handlat & så hade hon kööpt lite thaaangs t mig hihi
blev muuucho happy !
Efter d stack arta hem & jag o Kät gick hem t monita
Kattis fixade hennes naglar
o lalalala en massa (:

efter d gick vi ut & chilla bara (: riktigt kul med er tjejer !
orkar inte berätta allt haha för mkt.


posshaj.

P I C S
Detta köpte mamiii t moi:

Min cocooos kräm ! Härmar beb lite nu hihi :$


Britney paarfym - big bottle ! ÄLSKA DEN.
 

Örhängen från BikBok - skiiiitsöta ! LOVE EM


Två tunikor från BikBok - RIIKTIGT FINA ! just love em


fan aso min mama e bäst ! TACK SÅ MKT MAMO.

peace out.

Kommentarer
Postat av: Nea

Sv: tackar ;)

Jo om du vill ta bort understryckningen i länkarna på dina inlägg, så ändrar du det här i din stilmall:



a {color: #000000; text-decoration:underline;}

a:hover {color: #000000; text-decoration:underline;}



det ska istället stå så här:



a {color: #000000; text-decoration:none;}

a:hover {color: #000000; text-decoration:underline;}



hoppas du förstod hur du ska göra!

2009-05-30 @ 22:36:52
URL: http://neaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0