Pics

Youtube - Tocarte toda (orginal) 
*
vet nt vrf men d står youtube när jag lyssnar.*


- Vaknade vid halv tolv idag, hel skönt. Stack aldrig t skolan, orkade ej.
Så åt jag, mhh va gott haha. Har blivit hel besatt av gröna oliver.
Ätit en hel burk snart & köpte dom igår. Haha ska köpa sån feet
stor burk & aldrig släppa den hihih.

Sen duschade jag o klädde på mig & nu sitter jag här & har inte så mkt att göra
har tatt några nya pics HÄ HÄ.
HVAAAD HENDA IDOG?
ska soofta m min beb <3 sen va m Käät & nån mer maby hihi.
Får väl se hur d blir.

Poss

J A G   I D A G
                                                                 Står helt stelt ahaha
 


 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0