Shopping

Omarion ft Lil Wayne - Comfort

- HEEELLUUW !  Skolan idag va faktiskt kul haha
fick mkt beröm, första gången jag arbetat lr ens pratat på nån lektion haha
hel stolt. Slutade vid två så jag&Kattis åkte till Äholm för att shoppa men allt e så fattigt där
så vi stack t HBG för hon skulle ndå till doktorn där. Så efter hennes besök där
fick jag handla mitt (:

& där köpte jag:
ett rosa linne - Gina Tricot
mörka jeansleggings - Gina Tricot
en ljusblå tunika - Gina tricot
Stora runda guldörhängen - Gina Tricot ( letat eft dom i tusen år )
vitt tröja lr tshirt va man nu kan kalla det - H&M
Gråa pumps - H&M
Sen va tvungen köpa nåt till mamma haha så
köpte en vitsvart randig tröja till henne på H&M skitfin haha ville ha den för mig sj !

Hon blev lite sur att jag köpte nåt t henne för d va t mig jag skulle köpa
haha men när hon väl såg den blev hon överglad, så gullig.
Bästa mama ! tack för kläderna mamo /
vV'
Efter vi handlat stack vi hemåt, åt hos mig sen t tandläkaren för Kattis
skulle fixa sån avtryck till skenor lr vafan det va haha :D.

Humm va ska man mer säga?
har tyvärr ingen kamera så jag kan fota kläderna så
det får bli en annan gång. Jag väntar fort på min mobil från lagningen.

Hahahaha så ball, min mamma ringde mig nyss hon sitter där nere
pallade säkert nt skrika ! hon sa att jag skulle sätta på 3an.
& det e mamas boys lr va det nu heter på Tv. Så det ska jag kolla på nu.

Poss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0