Svårt med rubrik

Kmr inte på nån låt.


- HÄJJ. Idag har vatt en helkul dag (: , åkte till skolan & så skulle vi se på
typ teater om droger, & FYFAN VA DEN VAR BRA ! shit jag ville gråta hela tiden
pussy, yes maby. Men det hade ni också gjort om ni hade sett den.
Skitbra verkligen ! Påminde mig om så mkt.

Efter teatern stack vi & åt, sen skulle vi kolla på när vår skola mötte andra på
fotboll & så dansa dom även cheerleading.
Kollade inte länge,orka. Så stack jag & Kät t Äholm för jag behövde nytt smink.
Så mötte vi mama på bussen.
I Äholm köptes det:

Brunkräm
Puder
& Mascara

sköööönt nu har jag mitt smink
sen köpte jag en grå tunika också, helt vanlig men mkt niceiigt fin.
& mama köpte en parfym, diesel. SKITGOD !
Nu ska jag sova & vänta på min beebis <3

Possposssssss.


B I L D E R

Fotbollen, dom värmer upp lr vetifan va dom håller på med.
 

Nora, Eli & Ardi


Ardi & Kattis
 

Ardijana, kopia av sin mamma på denna bilden ! SKITFIN


Kattiiiisss


Jaaaag, med min poompom ( hur d nu än stavas )


Nora, Eli & Ardi                  Kattis                  Jag     
  

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

hihi tack detsamma! Ja men vill ju bara äta upp dom ;P

2009-05-26 @ 17:22:42
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Kattis

- Me love the pics, so sexy ahahaha

2009-05-26 @ 18:10:24
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: Amelie

sv: tusen tack! =)

2009-05-26 @ 19:00:42
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0