Trelleborg

Kommer inte på nån låt


- Heeej, just nu sitter jag i TBG ( trelleborg ). Tycker att ni borde få veta det.
Haha :D e hos min pappa, har skitkul ! He's thaaa best.
Köpte mitt efterlängtade Kastanjevatten & en brun väska som jag velat ha ett bra tag nu.

Ajja ska berätta lite om vad jag gj (:
Onsdes sov jag hos Kattis & hade skitkul, just gotta love her /
vV'
& igår åkte vi in t HBG & kollade på bio, vi såg Wolverine.
SKIIITBRA ! fan hoppas det kmr fler såna filmer, nya X-men å sånt.
Älskar såna filmer hihi.
& idag åkte vi in t Äholm för Kattis skulle få sin present av mig ju.
En tatuering, så hon tatuerade sig i nacken med texten Amor vincit omnia.
Det blev jättejätte fint ! Snart e det min tur & det ska bli mitt efternamn i nacken.
Ahhh, sen så tog jag & Kät tåget ner till malmö, gick runt på stan lite sen skulle
hon möta upp sin bror. Så jag tog bussen in till Trelleborg & träffa min paaapiii så gick vi till Åhlens
& så köpte jag d som jag skrev där uppe sen stack vi till MC , mhh yummy haha
& nu sitter jag här.

Nu ska jag gå t pappa & va sociiial haha
POSSPOSS
never leave you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0