Tröööött !

Yassanova - Ha dig

- Nyss vatt m Kattis, stack till henne o softade m henne&Amanda.
Sen stack manda hem o Käät fixade mina naglar.
Sen stack vi hem t mig så fixade hon min mamas naglar också hihi.
Tack så mkt siostro ! <33

Blev inget pluggande för mig idag "/ , men har håla imorn ndå kan plugga då
& så slutar jag nog två timmar tidigare än vanligt så pluggar då med.
Måste verkligen få G på detta provet.

Vad mer kan jag säga?

Jo jag e trött på folk som går runt & snackar, stör jag dig på nåt sätt?
Kom då & säg det till mig o inte dina vänner, för dom kan inte göra nåt åt saken ;)
& vad JAG gör e my business not yours !
SO BITCHES GET OFF MY BACK.
Sluta bry er om mitt liv, för jag lägger inte en enda sekund av min tid på ert liv.

Ska sleeepa nu.
Holla at ya haters ;)




My hand. Skulle visa mina knallrosa naglar men fan
handen ser ut som en köttklump hahaha.

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Fuck all them haters..



Det luuuugnt beb all for you, you know that :D <3

2009-05-25 @ 01:07:53
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: dagga

- FUCK EM ! hahhah

2009-05-25 @ 08:11:50
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0