bara för att jag e jag


- Orka denna dagen, är övertrött så det bränns i ögonen på mig, jag fryser. Har mått illa hela dan, trodde jag skulle spy ner hela bussen på hemvägen, precis innan min stopplats kommer det en TRAKTORJÄVEL framför bussen, så jävla typiskt. Varför finns ni traktorjävlar, ingen gillar er! & så stör jag mig extremt mycket på exakt alla idag. Allaallaalla.


N
U SKA JAG GÖRA MITT RELIGIONSARBETE (: , oj caps orka ändra tillbaka. Sen ska jag sova ihjäl mig. Skönt. Hejdå, lägger en bajstolle i munnen på er. I smyg..

Orka att detta blev ett klagoinlägg. Men jag får! Bara för att jag e jag


Kommentarer
Postat av: Maja

haha okej, Gick det bra provet i samhälle bra? :D

haha så du lägger en bajstolle i min mun.. mmm MUMS :D.

2009-11-11 @ 23:55:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0