beställde pizza och hade det mysigt


- Skrev inte mkt mer igår eftersom jag var med Arton, han kom efter skolan & hämtade upp mig i båstad.


V
i beställde pizza och hade det mysigt. Sedan var jag tvungen att göra läxor, synd om honom. Men han fick ha det kul och kolla på mitt älskade Simpsons.


I
dag vet jag inte vad som händer, och jag har inget kul att berätta. Allt har blivit så tråkigt. Jag e trött som fan så ska nog ta & sova en stund. Skriver och berättar nåt ballt för er sen. Om jag har nåt ballt att säga, men jag e ball & balla jag säger balla saker. Ta och balla er nu. Ballballball.


Kommentarer
Postat av: Maja

haha det va ju för fan du som började :D haha tack :)

Okej bra.. då är det en deal!;)

Imorgon ska jag upp jätte tidigt, 07,00 för att åka iväg och spela pingismatch... efter det ska jag nog till helsingborg :D vad ska du göra i heeelgen? :)

2009-11-13 @ 22:46:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0