bilder på mina män:


- Jag har skitråkit, sitter & kollar på Troja, där min älskade Orlando bloom e med. & nu när jag tänker efter, jag har så många män? E kär i alla & dom i mig. Tyckte Orlando bloom va hetast i Sagan Om Ringen, oohh lille legolas! & Pirates of the caribbean.

Tänkte lägga upp några bilder på mina män:

Orlando Bloom - Legolas


Orlando bloom - vet ej hans
namn i denna filmen
Den här bilden täcker typ en halv
vägg i mitt rum, fast den är då röd.



Hayden Christensen - med i star wars & jumper


Taylor Lautner - Jacob black , Twilight


Robert Pattinson - Edward Cullen, Twilight


& SIST MEN INTE MINST MIN ÄLSKADE RYAN PHILIPPE!!!!
(har inte lagt bilderna så att den som är först är snyggast eller så)

Ryan Philippe - Spelar Sebastian i En djävulsk romans.
En av världens bästa filmer!



Med sin fula fru (skilda nu), som spelade mot han i En djävulsk romans


Mhhhhh DAMN BOY, if only santa could look like this I'd wish it would
be christmas all year ....






Kommentarer
Postat av: kattis

- I sure want a piece of that santa! hahahaha

2009-11-29 @ 21:58:14
URL: http://kalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0