but sorry he's my man ;)



- Efter jag skrev inlägget före detta somnade jag direkt, sov till 7 kanske med Diamond. Så jävla skönt, älskar sova efter skolan det e nåt utav det bästa som finns. Sen har jag inte gjort nånting faktiskt. Försökte skriva ett arbete men jag hade ingen lust till det och har man inte lust blir det inte bra så jag lät det va.
Kollat på Dragonheart, älskar den filmen. Den gick på 6an, lovelovelove. Vet ej va jag ska skriva mer.
Fuck er nu fuckers fuck.


Hahahha bitch.. I know your his number one fan, but sorry he's my man ;)



Kommentarer
Postat av: B

Hahhahahha galeeen e du <3 Vad bra att du meddelar ALLIHOPA att han är din :P <3

2009-11-14 @ 10:58:14
Postat av: dagga

- haha vet, folk tänker ju fortfarande på den lilla tid dom hade med han & måste berätta för hela världen hahaha men vad hon inte berätta e att han slängde ut henne från huset

2009-11-14 @ 14:12:00
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0