byebye readhead.


- Idag vaknade jag vid 12 av att Diamond skrek som ett djur, nej hon är inget djur hon är mitt barn.


H
on skrek och skrek, vet ni varför? För att dörren t mitt rum var stängt och hon ville in till mig. Jag hörde hur hon krafsade på dörren, så jag öppnade och så sprang hon in & hoppa upp på sängen. Så jävla gooo e hon. Sen åt jag, duschade och så sen gick jag & mamma till affären & köpte hårfärg. Bybye readhead. Så nu är jag färgad, inget rött hår mer, saknar det faktiskt redan. Mitt älskade röda hår. Menmen det var för komplicerat med slingor överallt, min utväxt o allt. Så jag tog en helfärg ist. Nu undrar ni vilken färg jag har...


J
o det är b..................... Moahaha

Sitter här nybadad och luktar choklad, eller nästan.. Det e den nya ldb krämen. Kan inte förklara doften riktigt men fyfan va fräsch den e, luktar övergott.



Kommentarer
Postat av: Maja

haha okej :) vad har du gjort idag då? :)

Jag ska nog till Alexander thihi...

SÖÖÖÖÖT din katt är :D

2009-11-14 @ 18:27:46
URL: http://[email protected]
Postat av: YASSSE

OOOH SÅ GOO OONEJ !!!!!!!!

2009-11-14 @ 23:54:55
Postat av: kattis

- juu höw :( .. jag gillade dig som redhead, vill veta nu, vilken fäääääärg blev det :D

2009-11-15 @ 03:23:01
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: B

Sååå sööööt katt :P Naweee <3 Fääärgat det ? Skitsamma du e lika sexii iaf :P MÅNGA KYSSAR I SÄNGEN / Kram lebben hahaha

2009-11-15 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0