det är ett mirakel ifall


- Börjar bli trött nu, dags för sängen snart kanske. & drömma om mina underbara män... Känner mig sjuk på något sätt, mår inte bra iafl. Hoppas det går över till imorn. Är så sjukt sugen på cola, fan! & vi har inte det hemma trots vi handlat mat & allt det där. Nej för jag fick för mig att jag ville ha julmust ist?! What tha fuck is my problem. Ska ner & halsa en flaska julmust sedan lägga mig i sängen & kolla lite tv tills jag blir övertrött & somnar. & fuck you om nån av er skickar ett sms till mig tidigt imorn! Vid 10 går bra.
(menar mina vänner här nu haha)


H
ar sömnproblem & vissa har inte fattat det än. Det är ett mirakel ifall jag sover bra en natt. Vet inte varför det är så men har haft det ett bra tag nu så länge jag kan minnas faktiskt, okey kanske inte som liten då. Somnar inte på skitlänge & när jag väl somnar sover jag inte skönt plus att jag vaknar hela tiden, hela hela tiden! Skitjobbigt. Jag somnar lättast efter skolan & skönast.

Gonatt på er, nu ska jag ner & hämta min kära julmust hähä, kanske ta något smaskigt att äta också
(uhä smaskigt- äckelord!) Hoppas ni får världens bästa sömn, sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: kattis

- Jag bröt reglerna, smsade dig innan tio :(

jag tror det är stressen som inte låter dig sova good my friend

2009-11-30 @ 09:34:16
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jaha,har du oxå såna vänner...? Antingen sms:ar dom precis när man somnat eller tidigt på morgonen!

2009-11-30 @ 12:22:04
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0