det e nog det bästa som finns


- Vaknade vid 7tiden idag, gick direkt ner & hämtade cola. Fyfan va det e gott på morgonen, det e nog det bästa som finns, helt kallt & det får munnen att vakna till. Mhhh, e sugen på mer. Men har druckit upp allt. Synd det ju. Egentligen har jag håltimme men jag har läxa tills idag i Religion A & så glömde jag böckerna i skolan.. Får åka dit en timme tidigare & göra uppgiften & renskriva den andra om jag hinner.

Tänk att jag?? Jag som gjorde mitt egna schema förr åker tidigare nu till skolan, det e helt sjukt. Jaja nu får jag sluta skriva, bussen går snart! Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

TACK :D Nja... blev inte så bra men vafan kan inte alltid lyckas. Nja, dålig tycker jag inte att jag är... jag började måla när jag va som liten, min pappa har varit kostnär och min farmor är det så det va dem som puschade mig lite men sen har jag fortsatt och tycker det är så jävla roligt. När jag målar glömmer jag omvärlden och det behöver jag verkligen ibland... tycker du om att måla? :D

hahaha så braaa om du nu har svårt ibland att förstå frågorna :) Jag såg dig nyss gå förbi haha :D sitter i datorsalen. :D bajs i munnen på dig :D

2009-11-12 @ 11:57:43
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/
Postat av: Maja

hahah ja okej :D haha du? jag kanske är en stalker, stör det dig eller? ;O haha ofta du vill köpa mina tavlor.. men okej... 6500 kr? DEAL? :D haha. Ja, jag har ju sagt att jag tycker bajs är gott.. lika gott som nudlar :D haha

2009-11-12 @ 14:38:02
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0