& detta skyller jag på Arton


- Nu har jag fan bestämt mig & jag ska göra det, ska inte låta det rinna ut i sanden. Jag ska börja jogga igen. Slutade upp med det för mina ryggproblem, men det skiter jag i. Idag tog jag på mig ett par gamla jeans. Dom är skitsköna & me love them, MEN lyssna nu! Innan var de lösa, inte där bak men där framme & det va skitsnyggt dom "hängde lite" & NUUUU, herregud jag kan väl inte gått upp så mycket i vikt. Nu sitter dom helt tight, kändes så obekvämt att sitta i dom, kunde knappt ta upp benen högt. & detta skyller jag på Arton. Han gör mig fet på nåt konstigt sätt... Ditt fel!


I
afl, jag har låten Beat it i huvet hela tiden, drömmer om den & att jag dansar moonwalk in till klassrumen :S eh??ajja hittade en rolig video till låten haha:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0