Du var, nej du är min bästa vän


- Går inte en dag utan att du finns i mina tankar, går inte en dag där mitt hjärta bankar, det bankar tusen slag för dig. Direkt du kommer upp i tankarna får jag tårar, börjar alltid storböla bara jag ser foton på dig.


Det gör så ont att förlora någon man vatt med sen man var liten, min alldeles egna ängel. Mitt lilla hjärta, ingen kan någonsin ersätta dig. Ni som har förlorat ett djur förstår precis hur jag menar, vilken sorg man bär på. Ett djur är så speciellt. Den fastnar på hjärtat direkt, första gången man ser den får man ett leende man aldrig haft förut.. Saknar dig så mycket, saknar då du sov med mig i sängen, då du hämtade skorna åt mig, då du visade upp din mage så stolt när man bad dig. Saknar hur du alltid ville hålla ditt egna koppel & att du alltid blev lika glad att se mig.

Du var, nej du är min bästa vän. Älskar dig enormt mycket, den dagen då jag fick höra du inte fanns mer ville jag helt ärligt heller inte finnas. Jag förlorade något stort, något jag växt upp med & jag kommer fortsätta växa med dig i mitt hjärta, Simba.


(
ni kanske tkr det e sjukt jag skriver du/dig & så, men det skiter jag i. Han var verkligen min bästa vän & ni som förlorat ett djur förstår & ni som inte än förlorat ett djur kommer förstå.)



Kommentarer
Postat av: kattis

- <3333 :( fick ont i hjärtat

2009-11-10 @ 08:57:57
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: Maja

Berörd man blev av din text..klart att en hund kan vara ens bästa vän (?) Så jävla söt hund du hade :)

2009-11-10 @ 15:05:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0