EMO



- Emo?? Hahah det bästa idag, okey jag e "emo" för att mitt armband syns på bilden & det gör bilden lite mer "rockigare" tyckte det va grymt? Men emo... Lite att ta i, ja jag är ju verkligen trött på livet. & om jag hade varit emo, jag hade varit samma person en då fast med annorlunda klädstil. Lägg ner nu, ni hade aldrig ens vågat ta ett steg i deras skor. Bli trakasserade när de går utanför deras hus, få stenar efter sig & massa svärord. Dem är starka enligt mig, ni är de som är svaga.

Skär jag mig för det första? Verkligen inte. Jag är ju så mycket emo. Tar verkligen inte åt mig av detta men stör mig på såna töntiga kommentarer.




visst, det liknar inte mina gamla bilder, men ville bara testa ta svartvit foto & tyckte dom blev grymma.
de har lite "emo" stil i sig lr vad man ska säga, det e armbandet som gör allt enligt mig.
Orka förklara mig. Vem fan e du

Kommentarer
Postat av: kattis

- Bra text dag (Y)

2009-11-29 @ 16:18:46
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: yasmina

men snälla HAHAHA vem fan har sakt det =S ?

emo? du? guud då finns tomten och jag kan flyga..

HERRE MIN GUUUD VILKA TÖNTAR,BARA FÖR ETT ARMBAND HAHAHA LÅGT IQ ! såå skämmiga så fort det är en svart&vit bild lr om man använder ett sånt armband är man emo...ääääh sug av mig ist!! halva min klass har ett sånt armband och dom pissar snett på sjmordsbenägna människor alltså emos! GOOOD fick migrän så synd

2009-11-29 @ 22:20:49
Postat av: dagga

- hahaha ja exakt yasse, ingen har kommenterat det här, eller bdb haha :p.. Bilden ser ut o va i den stilen :S men & ?? mkt emo jag e som person då haha skitsamma emo är också människor

2009-11-29 @ 22:55:27
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: marre

lite emo stil är nice!

2009-11-30 @ 01:38:27
URL: http://marrecares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0