ett finger upptryckt i arslet


- Stack aldrig till skolan idag,
orkade inte, ville inte - mådde illa. Men imorn blir d skola! Buhu...


I
dag har jag inte gjort ett piss, bara degat här hemma. Finns inte mycket att göra. Spelat lite Mafia Wars - inget liv, fattar inget i det spelet men jag spelar ändå..


S
msar med Kattis just nu & såhär ser våra sms ut, eller det senaste iafl:


Kattis:
Nedlåtande.. Nu skäms man fy farao. Men vi synes eller?
Är du med ljuvliga Ingmar eller håller du dig själv sällskap?

Jag: Håller mig själv sällskap med ett finger upptryckt i arslet.
Men nu tycker jag att du ska fara åt pipsvängen


Kommentarer
Postat av: Kattis

- k.



som i KUUUUUUUUUUUL. skoja hej

2009-11-03 @ 21:25:29
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: yäzzzz

HAHAHAHAHAHAH den vaa ball faktiskt !!

2009-11-03 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0