ett tecken fron ovan



- Juste moste bara beretta en sak, jag & Kattis gick mot bussen so sog jag en sak. En bil korde forbi med reg nr SIMBA, o jag blev helt overlycklig. Jag ba Kattis Kattis kolla so var det fullt med lejon der bak i bilen, gosedjur do. Vi tog det som ett tecken fron ovan. Simba for hans namn och lejonen stog for att jag dopte han efter lejonkungen. Ett litet meddl min engel skickade till mig att "jag mor bra". Gor inte en dag utan att jag tenker po min elskling, inte en dag utan att det kommer torar fron mina ogon for honom. So det kendes faktiskt bra att se det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

moooooski :( mashnow va goo ..jaj fick tårar..såå goo simboosh jaaaaj <333

2009-11-22 @ 13:36:55
Postat av: Maja

Varför inga åäö i dina inlägg nu för tiden? haha :D

2009-11-22 @ 17:47:48
URL: http://[email protected]
Postat av: kattis

- <33

2009-11-22 @ 21:32:58
URL: http://kalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0