fick min ursäkt idag



- Första dagen på veckan, klockan är bara nio & jag håller dö av trötthet.

Min dag idag: fick min ursäkt idag av min lärare, tackar (: .. Haft lektioner, fick reda på jag ska redovisa inför en klass. Fyfan kände redan hur mkt ångest jag fick, blev skitvarm bara av tanken. Vet inte varför det är så med mig. Jag gillar inte stå framför alla & läsa, jag kan stå framför andra & göra andra saker, men läsa? Vet inte varför, jävligt jobbigt faktiskt.. Men men får väl se hur det går.

Här hemma har jag bara pluggat och sånt, orkar verkligen inte. Bara jag tar upp boken får jag ont i huvet..
Får väl ta & fixa mina naglar nu så jag har något att göra. Orka gå & lägga mig så tidigt..

Tittar på grannfejden samtidigt som jag skriver FYFAN VAD HON MED RÖDRANDIG TRÖJA ÄR BARNSLIG!
klagar på att en kanin har rymt, fånga den själv om den stör dig så mycket. Att barnen skriker? Barn är barn det får du fan ta & acceptera, som om hon höll käften när hon va liten? Orka gå ta ditt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0