helhelvita me like!


- Åkte aldrig till skolan idag, mådde skit under natten & på morgonen mådde jag ännu värre. Men eftersom jag redan var vaken & mamma skulle åka & handla mat så följde jag med, & jag mår mycket bättre nu än innan iafl.


D
et hände en rätt rolig sak när vi va i Lidl & handlade dricka & sånt, så ser jag en liten flicka som liknar en docka. Översöt va hon, så klämde jag i hennes kinder, hon vandrade där själv så jag passade på moahaha. Sen gick min mamma förbi henne så tog hon upp handen varje gång mamma gick förbi, så mamma började ta på hennes hand hahaha kul grej, så kom hennes mamma & softade & bärde upp henne sen plötsligt vill den lilla 3åriga dockan till min mamma haha skitkul jag dog av flabb, så mamma gick & bärde runt henne i affären. När mamma gav tillbaka henne till sin mamma så skrek hon ahaha skitrolig fan va gullig hon va, everybody loves my mom.

& så köpte mamma ett par skor till mig, velat ha dom skitlänge. Helvita converse, utan dom röda ränderna där nere vid sulan. Helhelvita me like! & så köpte jag det där syoss shampoot som sägs vara så jävla bra, nu ska vi se om det verkligen stämmer.

Nu ska jag ta mig ett bad & sedan blir det stan med mamiiiii & bio. TWILIGHT - NEW MOON. Min älskade Jacob here I come, får ju inte glömma baby Edward också. Hmm svårt val vem jag ska välja eftersom dom båda e dödskära i mig......










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0