I can see your star shining down on me


 I can see your star shining down on me


- Måndag, alltid lika jobbigt. Hu
vudvärken sitter kvar från igår fast jag tatt huvudvärkstabletter. Hade redovisning på morgonen, lite känsligt blev det för min del men men det gör inget. Sedan gjorde jag bara klart lite inlämningar & så åkte jag hem, mådde verkligen inte bra. Nu ska jag plugga på medicinsk grundkurs. Har prov imorn, hoppas det går bra. Suttit & målat naglarna, de blev röda NOT ME, uhä ska ha svart färg. Det e mer jag inte jävla knallröd foj och så har jag ätit kladdkaka som jag varit sugen på i typ tusen år nu, så jävla skönt!

Juste, fått tillbaka min data nu. Allt virus e borta, hahaha you shit trodde verkligen du kunde komma åt min precious data & nu är du död!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0