idag är det julmarknad i


- Goodmorning allihopa!
Vaknade 11.58 bara för att det e så viktigt för er att veta haha, tog en actimel & satte mig här. Sikken datanörd jag är. Idag är det julmarknad i Ängelholm har jag hört, va mysigt. Det e säkert julmarknad här också men wow så kul då.... Det hade varit ännu mer mys om det hade snöat. Jag längtar faktiskt till snön kommer, trött på detta typiska Sverige vädret. Regn, regn & mer regn. Så jävla tråkigt! Snö är bara lite kul, när det e fint & det ska vara mycket och tjockt inte sådär slaskigt & grått. Hoppas det snöar snart hihi.


N
ej nu ska jag äta frukost, skriver mer senare. Puss på er.




dagga <3 yasse
världens bästa vän! då-nu-föralltid


Kommentarer
Postat av: kattis

- HAHAHAHHA apu i simpsons. Ja faktiskt säkert smittat av sig med sitt vin drickande.. not good for me hahah!

2009-11-29 @ 15:10:34
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: YÄZZZ

- Alltid vi serce ! du är och kmr alltid att vara min närmaste vän!! <3

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄÄÄRTA <33

2009-11-29 @ 22:23:32
Postat av: yäzz

- Alltid vi serce ! du är och kmr alltid att vara min närmaste vän!! <3

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄÄÄRTA <33

2009-11-29 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0