idag bad mama mig blunda igen


- Stack aldrig till skolan idag för hade så ont i ryggen så jag knappt orkade röra på mig, bara bra det så kan jag plugga ännu mer till mitt prov jag har imorn. Måste även skriva en uppgift i religion, orkar inte.. Dom bara ger & ger hela tiden alltid nya inlämningar, fan lugna er.

Iafl idag bad mama mig blunda igen då jag låg i sängen & pluggade, & när jag öppnade ögonen fanns det en jätte gullig playboy pyjamas framför mig. En rosa, me love pink. Tycker det e så skönt att bara softa hemma med ett pyjamas byxor. I softbyxor blir jag övervarm i & när jag blir övervarm blir jag lätt irriterad. Alltid varit så med mig hel sjukt, fast jag älskar softbyxor. Samlarn här! För er som inte fattar mitt språk så är softbyxor=mjukisbyxor. Hähäh..

Har pluggat sen klockan ett fast inte hela tiden, lagt undan boken lite då&då. Krigat med en lampa mama köpt, asfin, vi får inte upp den. Sladden är för kort aso hel sjuk lampajävel, den gör så bara för att jävlas. Tro inte jag gillar dig lampajävel bara för du e snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0