Im in love.


- Exakt när jag ska publicera inläggshelvetet cpar HORDATAN SIG & FITTLBLOGGEN OCKSÅ, hatar när man skriver något bra och så händer nåt sånt här och då bir jag bara irriterad. Det e ert fel! Jag gillar inte er. Hihihi


I
afl, börjar med att berätta jag färgade mitt hår mörkbrunt. Im back to the old me, saknar mitt röda hår.. Saknar det jätte mycket men men, gillar detta också. Igår kom Arton till mig och vi köpte massa gott och fetade oss som vanligt, såklart e det hans idé för det e bara det han kan göra, äta.. Haahaha bobo e du art!


I
dag åkte han hem vid 7tiden & jag har pluggat lite, men orkar fan inte göra det när jag har helg. Helger e fan inte till för, för att göra läxor eller något plugg alls. Det är bara skoltid som är det. Tycker det e fel med läxa! Det e vår tid efter skolan varför ska vi fan göra skolarbeten då?! Palla.


H
ar inget kul att berätta, eller JO! Im in love. Ska ha min andra tatuering nu, älskar den. Jag älskar den, blir så glad & excited när jag ser den, vill ha & ska verkligen ha den snart snart snart!! Så fin den e. Vad det är eller vart jag ska ha den säger jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0