& kollade lite på


- Vaknade nyss, eller ja 10min sen för att va exakt. Stack från skolan för allt ba snurra i huvet på mig. Vet inte vad som händer med mig, jag blir ju aldrig ordentligt sjuk?? Utan det kommer & går det e jobbigare än o va sjuk på nåt sätt. När jag kom hem åt jag lite godis&chips tog en energy drink (me love that) & kollade lite på Smallville. Efter Smallville va slut så somnade jag.


T
ror jag e hungrig?, eller e jag? Ja klart som fan jag är. Men orkar inte dra ner min röv för att laga mat, har ingen lust till det. Slänger nog in en pammieeee (pampizza - vrf säger alla pan??) i micron.



Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan sötus<3

jag har en mkt fin tävling på min blogg.

den kallas veckans blogg...

om du vill ha chans att vinna så tkr jag att du ska kolla in min blogg och anmäla dej:p

/Johanna, §

2009-11-30 @ 18:06:38
URL: http://bornablogg.blogg.se/
Postat av: E

fiin bild =)

2009-12-02 @ 12:43:42
Postat av: dagga

- Hade vatt kul om du skrev hela namnet :), tack så mkt

2009-12-02 @ 13:16:25
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0