men jag e skum



- Är sjukt trött efter dagen i skolan, bara haft två lektioner idag men har ena på morgonen & andra på eftermiddan, blir så trött av att vänta. Vi hade föreläsning sista lektionen. Väldigt intressant
( vet ej om jag stavar rätt på de där intre ordet ) MEN hon pratade typ i 2timmar näääästan & så upprepade hon samma sak tusen gånger. Blev bara irriterad.

När jag kom hem tvingade jag med mamma till affären för att köpa vaniljglass & toffee/cola sås. Vatt sugen på det sen i lördes då jag & art pratade om vad som hade vatt gott att äta, och ändå så köpte vi det inte. Skumma människor. Men fyfan va det smakade bra, älskar när man e sugen nåt & har gått & längtat o får det tillslut, YUMMY! & nu sitter jag och dricker filmjölk som jag också vatt sugen på skitlänge, skumma sugerier jag kan ha ibland. Men jag e skum. Nu ska jag plugga lite äcklig politik, orka.

Såna som ni får mig att skämmas över att jag e tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0