men jag har lyckats få de två färgerna att passa ihop.


- Kollade nyss klart på Desperate Housewives, bra avsnitt. Men alla avsnitt från den serien är bra & spännande. Skrev klart en uppgift samtidigt som jag kollade på det, ska va inlämnat imorn. Fan vad jag bättrat mig i skolan, är där ju hela tiden, förr skolkade jag hela tiden. Skolkade mer än vad jag var där. Ajja man lär sig av sina misstag.

Annars har jag bara pluggat samhälle idag, ska ha prov på det imorn. Det e en av mina kompleteringar. Sen har jag ett till prov i samhälle, sedan en stor inlämning i svenska. Hoppas jag får G på allt det så får jag G i kursen också.

Städade hela mitt rum idag, bytte sängkläder, gardiner ja allt man kan tänka sig. Städade även min "smyckeshylla" tusen örhängen & en massa som hänger där, det var det jobbigaste av allt. Men jag klara det, krigarn här haha. Det var så pilligt och jobbigt att hålla på med alla örhängen, har fan inte nerver till det. Vissa gånger ville jag bara slå sönder hela hyllan hehehe.. Men men, rummet blev fint, en blandning av olika nyanser av rosa sedan röd färg & det skär inte nånstans, helt sjukt. Men jag har lyckats få de två färgerna att passa ihop.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad & umgås med min mobil. Puss på er, juste medans jag städade passade jag på fota lite foton ( skum menning ) på mig&pappa när jag va liten, en blond liten afroplutt.



Kommentarer
Postat av: Maja

Är du blond på rikigt eller blivit mörkhårig med tiden? :) Söööt liten dagga haha! Nej alltså det är såklart lugnt, jag tror den ska vara klar imon eller på Måndag.



haha okej, lycka till :D känner du att du kan det?

2009-11-10 @ 22:55:59
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/
Postat av: B

Haha sååå gullig du var ohh guud så sööt .. <3 Och sån Blooondie :P <3 Love uuu

2009-11-11 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0