Respekt


- Mått illa hela dagen, tror jag börjar bli sjuk. Åkte hem tidigt från skolan för jag orka inte med min lärare.


Respekt:

Är inte att stänga dörren i ansiktet på någon
Respekt är inte att dra någon i armen & slänga in en i klassrummet.
Att skrika på någon, värre än en 13åring skriker på sin mamma är inte respekt, & sedan säga att man är vuxen. Bete dig som en vuxen då.
Att kräva respekt måste du först förtjäna det.

Börja med att inte stänga dörren i ansiktet på mig och låsa & att inte dra mig i armen som om jag vore din hund, börja med att prata lugnt & inte skrika på mig som om du äger mig. Säg inte att det e pga dig jag fått en andra chans i skolan. Det e pga mig själv. Det var jag som kämpade under hela sommarlovet med mina arbeten inte du. Som om du ens läst igenom dom, för mkt text för din hjärna kanske...

Börja med att lära dig vad respekt är och inte säga det är jag som inte har någon respekt. Att jag kommer försent pga jag letade efter dina böcker? Så jag kan skriva ner orden som kommer från din käft är att respektera vilket ingen annan i klassen verkar göra. Dom tycker det är roligare att rita på dina lektioner. Lägger du handen på mig först får du räkna med att jag lägger mina händer tillbaka.

- Vem fan är du?!
- Jag är din lärare.
 HA HA, & vad är det m att du är min lärare? Ska jag ta dig som Gud nu eller..
En lärare är inget annat än en lärare, vill du jag ska ta dig som en
lärare börja bete dig som det då & inte som en elev.



Kommentarer
Postat av: YASMINAAAAAAAAA AAA PRECIS!

riktigt bra text !!!!

ska dit o slå henne.

ingen bråkr med dig. Kyss <3

2009-11-03 @ 00:29:03
Postat av: yäzz återigen

om hon är lärare borde hon lära sig sj innan hon lär ut andra ! fulefan

2009-11-03 @ 00:32:51
Postat av: dagga

- JAAA EXAKT YASSE !! SÅ JÄVLA RÄTT ! LÄRA SIG SJÄLV INNAN HON LÄR UT ANDRA, hahahaha hoqhoq love you moje serce <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-03 @ 01:01:53
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Maja

Vem är den efterblivne läraren? ler

2009-11-03 @ 17:25:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0