ska ha ett smuggelsolarium



- Hejhej alla, mamas kompis har lonat sin berbara data till mig, haha oversnell. Fast den har inte de tre sista boksteverna i alfabetet. Whatever, fan va jag kan va databeroende. Men so e det ner man inte har nogot att gora so finns alltid datan till hands.

Kom nyss hem fron Engelholm, va der med Kattis & solade lite, skont. Fan tenk ner alla solarium oker?? Hur ska jag klara mig, ska ha ett smuggelsolarium hihihihi.. Palla att dom ska forbjuda solarium, hoppas verkligen dom inte gor det. Nu ska jag duscha sedan oker jag & Kattis in till Bostad for att treffa tjejerna. Puss so lenge!

Kommentarer
Postat av: Lola

hihi fin blogg

2009-11-20 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0