stiger på detta monster


- Nyss duschat & klätt på mig, sitter & väntar på bussen nu som går v 9. Tror jag ska äta en macka eller nåt för jag mår alltid illa när jag åker buss, känns som jag ska spy hela dan efter jag åkt. Bättre om jag inte är tom i magen när jag sitter där inne. Hatar när folk äter på bussen så börjar det lukta, fyfan då vill jag bara spy. Annars älskar jag matlukt o så men är spec känslig när jag sitter i en buss. Eller när någon har stark parfym, får ba lust att döda personen, jag själv älskar parfym men ja känner alla dofter direkt jag stiger på detta monster. Vill bara kväva personen som äter när den väl gör det på bussen. Damp på er, NI KAN VÄNTA TILLS NI GÅTT AV.


J
aja, idag ska jag ha mitt prov. Känner inte jag kan allt men fan det e rätt mycket jag ska plugga in, försökt förkorta svaren så jag ska kunna det lättare men det e så svårt, så svåra ord också. Palla, fan ska jag med politik till i framtiden? Nej nu ska jag ner & äta något. Skriver sen (: !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0