tänk om det e sant


- Nu ska jag sova, ska till tandläkaren imorn kl 8. Orka, undra va dom säger om tänderna nu efter jag har piercat tungan, eftersom det sägs det skadar jätte mycket. Big question there.

Sitter inne på youtube & hittade en låt med Jay Sean & Sean Paul, OMG SÄGER JAG BARA, det är två av mina idoler fyfan. Love the song ! Lyssna



Idoler ja, så har jag ju flera stycken som Jay Sean, Jay Mf ( ska lägga upp en låt med han imorn ) tror inte det e så många som känner till honom, MJ såklart (!?) Jag är ett stort fan till Whitney Houston. OMG, säg nån som kan knäcka hennes röst? Eminem, klädde mig som han när jag var liten hahaha... Mariah Carey. Har säkert glömt någon jag älskar, hur kan man glömma någon?? Men jag gillar så många.. Oh jo Akon..

& MIN STORA KÄRLEK BOW WOW, ingen jävel på jorden kan ersätta honom. Kan gråta bara jag ser klipp på honom, kommer ihåg när det skulle vara rix fm i båstad några år sen, vet inte hur många. Så ljög mina killkompisar att bow wow skulle komma, jag blev så glad. Jag hade kunnat dö dagen efter bara för att ha sett han, fått höra han. Mitt hjärta slog så mkt så jag trodde det skulle flyga ut ur mig, jag grät av lycka fan, okey först trodde jag ju inte på dom men sen slog tanken mig TÄNK OM DET E SANT. & det där lilla tänk om fick mig att gråta, va så glad. Sen sa dom att dom skojja & så dog jag så började jag gråta för att det inte var sant så fick de jävlarna dåligt samvete. Hatar er fortfarande än idag hahaha.

Min bowie, kommer älska dig livet ut.
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja visst kan jag göra det men det behövs inte, det är ju DU som ska redovisa det :D ( om du nu ville det :)annars får vi fixa det på något sätt :) ) Jag är inte klar med mitt haha har inte pallat, har så mycket annat.. men ska göra klart det tills nästa vecka då vi ska redovisa det iaf!

2009-11-17 @ 08:56:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0