The story about Gimli


- Nu har jag suttit & pluggat lite om demenssjukdomar & om sjukdomen MS. Kan inte allt men ja tror jag kan det som behövs att kunnas. Mycket kunnande & kannande här. Skriver vad jag vill fattat! Hahaha. Ät bajs. Speciellt du Kattis, jävla plågare. Ska berätta om vem hon är snart..Har pluggat om det centrala nervsystemet också, & hjärnan & delar på hjärnjävlen också. Kan det med ska läsa lite till i badet hihi. Im nasty. Badar med en bokjävel. Inte många som gör hörru! Uhä, Ola duschar säkert med sina öl fan eller vad säger du Yasse?


Okey, nu ska jag berätta om en varelse som heter Kattis. "Kattis" för att verka mer mänsklig men man hör ju bara av människonamnet hon valt ut att hon inte är normal nånstans. Hon är ett troll som bor i en grotta, en grottmänniska & hennes bästa kompis heter Laura. Hon gillar drakar. Iafl den här "Kattis" = riktiga namn är Gimli. Hon är en liten smygdvärg. Hon gillar att gå med söndriga sandalutter på vintern och dricka öl med sin självsfrände Ola. Gimli har en stor kärlek till indianer, detta är då före detta grottmänniskor men som har utvecklats. Gimlis stora hobby är att samla på snorkråkor och klippa andras tånaglar, dessa tånaglar gömmer hon sedan under sin kudde för hon tror att Frankenstein ska komma galopperande på sin gris och hämta dessa tånaglar som Frankenstein & galopperande grisen äter till middag. Gimli går aldrig ut ur sin grotta, hon sitter där & odlar sitt hår, var vill ni inte veta. Nu orkar jag inte berätta om min käre "vän" (plågarn) för det finns så mycket att skriva. Kan komma med del 2 nåndag....




Kommentarer
Postat av: YAZMINA.

asså jag känner igen henne..ja svär ja såg henne för nån dag sen! as sööt men för långt håår...hon typ umgås med laura..orka grottor.

MEN AAAFAN LEVER OLA ENS ? hahahaha STRENTA JEZTES <33

2009-11-23 @ 23:02:03
Postat av: dagga

- hahahah jaaa jag fucking softa med han på bussen några dagar sen hahaha han va i båstad o jag skulle hem så why not, sen hade vi följe hem för palla ej gå sj hahahahaha!! Palla laura. <3<3<3<3

2009-11-23 @ 23:48:08
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: kattisaKaGimli

- oh no :( you got me!



hahahahhhahah

2009-11-24 @ 00:12:31
URL: http://kalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0