tog sin elpistol på honom


- JAG HATAR COPS, de som går på 6an så fucking äckliga poliser!! Gud va jag hatar dom. Äckliga polisfittor ska alltid överdriva, dom e ingenting utan sina batongjävlar & elpistoler.


I
detta avsnittet eller just nu så slog dom en kille & tog sin elpistol på honom för han sov ute på gräs med ett täcke på, dom kom & drog av täcket & han drog tillbaka det över huvet. Han vill sova låt han fucking va, jag kände hur jag koka ville ba slå sönder dom fan inget liv ville bara provocera mannen som sov. Sen när han vill inte visa sina händer tar dom elpistolen mot han drar i hans händer slog ner han drar i hans hår, & sedan skickar dom en hund på han som biter sönder hans ben. Vad fan är det? Dem har bara inget att göra därför, gå ät era munkjävlar. Blir så sur när jag ser sånt, mannen låg på en gräsmatta??!?! Shit..


Kommentarer
Postat av: Vendela

Mm,har oxå sett det! bara för att dom är poliser tror dom att dom får bete sig hur som helst!Fattar dom inte att det filmas,å' hur dom framställs?!Men i America kanske dom får använda onödig våld...eller så provocerar dom fram det!! Knäppt!

2009-11-30 @ 22:34:54
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0