twilight fansen där ute!


- Juste, har något kul att berätta. Stephany Meyer (hur man nu stavar hennes namn) you know who it is, iafl twilightfansen där ute vet! Hon som skrivit Twilight sagorna, har berättat att hon har börjat på en bok Twilight 1an igen fast ur någon annans perspektiv. & gissa vems side of the story det är? Jo EDWARDS. Hur han kände när Bella kom in i klassrummet & han kände hennes doft för första gången, hur svårt det är att motstå henne osv osv... Hoppas det blir en film av detta också eftersom jag är lite för lat för att läsa.

Gud, jag kan inte släppa New Moon, jag tänker på den hela tiden läskigt hur en film kan sätta sig i huvet. & en rolig sak som hände efter filmens slut var att jag fick ett papercut. Tyckte d va lite coolt faktiskt haha, inbillade mig att nån jävel skulle attackera mig & att mina två män skulle skydda mig. & om ni undrar vart jag fick papercutet ifrån var det från min "påse" med hårprodukter i, en såndär fin "påse" vetifan om man kan ens säga påse men tror ni fattar. "Kartong påse". Hahaha fan va fult, påse påse påse påse påse påse påse, säger man det mycket så känns det som ordet inte finns, om ni fattar hur jag menar att man nyss hitat på det. Ni fattar nog inte, tröga jävlar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0