vad e det som händer med oss?


- 00.00 är klockan & har så fucking tråkit, jävla helger. Aso det händer fan aldrig nåt kul längre. Går aldrig ut, gör aldrig nåt. Okey min dag igår va fan bäst så kan inte klaga. Men det e lördag? Ursäkta men jag & mina vänner borde fan festa, gå ut & hitta på nåt eller vad som helst. Men ist sitter jag hemma & ruttnar. Kattis vad e det som händer med oss?

Ska ta & sova nu, om jag nu kan somna. Sov ett tag innan idag efter jag hade hjälpt mamma på jobbet. Annars blir det tv DAGENS HÖJDPUNKT. Eh.. Liv? Nej.

Hejdå era pungar



Kommentarer
Postat av: kattis

- Jag undrar också VAD FAN HÄNDER MED OSS?!!!! istället för festa sitter vi hemma som gamlingar. Dax för en ändring eller vad sägs?



Gillar din bild.......

2009-11-29 @ 00:15:23
URL: http://kalexandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för att du gillar min tatoo :P

har du facebook eller :P

2009-11-29 @ 19:12:15
URL: http://mulattobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0